3 βασικές συνήθειες που πρέπει να αποκτήσουμε το πρωί!

Κατηγορία: 

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, ο άνθρωπος χρειάζεται 21 μέρες για να αναδιαμορφώσει, να προσθαφαιρέσει και να αλλάξει τις συνήθειές του. Πρόκειται για τον λεγόμενο «αυτοματισμό», την δράση χωρίς σκέψη που αποδεικνύεται ως κεντρικός μοχλός των συνηθειών.
 
Ακολουθώντας το συγκεκριμένο πείραμα, δοκιμάστε κάθε πρωί να ενσωματώσετε τις ακόλουθες ενέργειες για 21 μέρες! Μετά το πέρασμα του χρόνου, θα διαπιστώσετε μια βελτιωμένη αλλαγή στις πρωινές σας συνήθειες!
 

  1. Πιείτε νερό μόλις ξυπνήσετε.

Το σώμα σας είναι τελείως αφυδατωμένο μετά από 6-8 ώρες ύπνου. Πίνοντας 1 ποτήρι νερό απευθείας με του που σηκωθείτε από το κρεβάτι, θα ενυδατωθείτε αμέσως, καθαρίζοντας τον οργανισμό σας! Για να μην το αμελήσετε, πριν ξαπλώσετε το βράδυ, αφήστε δίπλα στο κομοδίνο σας ένα ποτήρι νερό!
 

  1. Ετοιμάστε ένα πλούσιο πρωινό.

Ένα υγιεινό πρωινό αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Είναι τα «καύσιμα» για να μην ξεμείνετε από ενέργεια κατά τη διάρκεια της μέρας.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει; Το παραδοσιακό πρωινό με τα αυγά είναι μια πολύ καλή επιλογή. Τα αυγά θα σας καθυστερήσουν το αίσθημα της πείνας και θα σας κάνουν να αισθάνεστε πληρέστεροι σε σχέση με άλλες τροφές.
Αν είστε vegan ή χορτοφάγος, σας προτείνουμε πλούσια σε πρωτεΐνη λαχανικά, όπως το σπανάκι, τα μαύρα φασόλια και το κινόα.
 

  1. 9 λεπτά άσκησης.

Ενσωματώστε στο πρόγραμμά σας 9 λεπτά άσκησης. Όσο περίεργο κι αν σας φαίνεται, αυτός ο χρόνος που θα αφιερώσετε το πρωί, είναι ο μόνος ουσιαστικός χρόνος που μπορείτε ή προλαβαίνετε να αφιερώσετε στον εαυτό σας! Επιπλέον, οι πρωινές επιδόσεις είναι πολύ καλύτερες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη στιγμή της ημέρας. Ξεκινήστε λοιπόν, διαλέξτε όποια άσκηση εσείς επιθυμείτε, χορό, περπάτημα ή μικρές ασκήσεις μέσα στο σπίτι!
 
Και μην ξεχνάτε το σημαντικότερο! Δοκιμάστε αυτό το πρόγραμμα για 21 μέρες!

Σχετικά Άρθρα