5 λόγοι να ξεκινήσετε πιλάτες τώρα

Κατηγορία: 
pilates

 
To Πιλάτες αποτελεί έναν ολοκληρωμένο τρόπο άσκησης, που επινόησε ο Joseph Pilates. Είναι μια τεχνική με ποικιλία απλών ασκήσεων που μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε άνθρωπο. Οι ασκήσεις βασίζονται στον πλήρη έλεγχο του νου και του σώματος και συνδυάζουν τη μυϊκή δύναμη και την ελαστικότητα ταυτόχρονα. Ανακαλύψτε 5 λόγους για να ξεκινήσετε αμέσως.
 
Σύμφωνα με τη μέθοδο Pilates το κέντρο του σώματος δηλαδή η κοιλιά αποτελεί την αφετηρία της κίνησης. Το Pilates συνδυάζει στοιχεία τόσο από τη δυτική όσο και από την ανατολική παράδοση. Περιλαμβάνει ασκήσεις με αντίσταση, διατατικές ασκήσεις  και αναπνευστικές ασκήσεις, αλλά και ασκήσεις που απαιτούν συγκέντρωση και επιδρούν ταυτόχρονα σε νου και σώμα που γίνονται με  χρήση ειδικών οργάνων γυμναστικής. Τα όργανα αυτά διαθέτουν αντίσταση που επιτυγχάνεται με ελατήρια και όχι με βάρη και δεν καταπονούν το σώμα. Οι ασκήσεις  δίνουν έμφαση στους μυς του κορμού. Ο εκπαιδευτής θα παρακολουθεί τις κινήσεις σας και θα σας διορθώνει όποτε χρειάζεται. Στόχος είναι η βελτίωση της ευλυγισίας και της δύναμης του σώματος και όχι η  απόκτηση όγκου.

 
1. Δυναμώνει τις μυϊκές ομάδες που συχνά παραμελείτε
 
Μερικές από τις μυϊκές σας ομάδες, όπως αυτές που εμπλέκονται στις καθημερινές σας κινήσεις, είναι ισχυρότερες σε σχέση με άλλες ομάδες λιγότερο ενεργές. Ένα μεγάλο μέρος του πιλάτες εστιάζει σε εκείνους τους μύες που συνήθως δεν δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή και παραμελούμε. Με το πιλάτες έχετε τη δυνατότητα να ενεργοποιείτε συνειδητά με συγκεκριμένους τρόπους εκείνες τις ομάδες που είναι λιγότερο δραστήριες με αποτέλεσμα να ενισχύετε το μυϊκό σας σύστημα στο σύνολό του.
 
 

 
2. Σας θεραπεύει
 
Βοηθάει στην αντιμετώπιση των ενοχλήσεων στον αυχένα, τη λεκάνη, τους ώμους, τις αρθρώσεις  και τη μέση. Βελτιώνει τον τρόπο στάσης του σώματος και συμβάλλει στην αποκατάσταση τραυματισμών. Θεωρείται ακόμη ότι βοηθάει στην αντιμετώπιση  της κατάθλιψης και του άγχους, ενώ παράλληλα ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και βελτιώνει τη λειτουργία του κυκλοφορικού, του λεμφικού και του αναπνευστικού συστήματος.
 
3. Χαρίζει ευλυγισία
 
Οι ασκήσεις του σας βοηθούν να ενισχύσετε τη μυϊκή σας δύναμη και να αποκτήσετε μεγαλύτερη ευλυγισία. Έτσι θα μπορέσετε να ανταπεξέλθετε καλύτερα στις καθημερινές σας δραστηριότητες και να αποφύγετε προβλήματα που απορρέουν από τη λάθος στάση του σώματος.
 
 
4. Βοηθάει στην αντιμετώπιση του πόνου και των τραυματισμών
 
Οι ασκήσεις πιλάτες, μπορούν να σας βοηθήσουν να αναρρώσετε πιο γρήγορα από τους τραυματισμούς. Στην περίπτωση που έχετε υποστεί κάποιο τραυματισμό π.χ. στην άσκηση και επιθυμείτε να ανακουφιστείτε από τον πόνο τότε μια καλή ιδέα είναι να ξεκινήσετε πιλάτες. Ακολουθήστε ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις δικές σας ανάγκες σε συνεργασία με κάποιον επαγγελματία για άμεσα αποτελέσματα.
 
5. Βελτιώνει τις αθλητικές σας επιδόσεις
 
Οι ασκήσεις πιλάτες είναι ιδανικές για να δυναμώσετε τον κορμό, να αποκτήσετε ισορροπία, και να αυξήσετε τον μυϊκό σας όγκο. Όλα τα παραπάνω είναι πολύ σημαντικά για κάποιον που αθλείται. Επιπλέον σύμφωνα με έρευνα του Gustavus Adolphus College το πιλάτες μπορεί να βελτιώσει και τις αθλητικές μας επιδόσεις. Οι  επιστήμονες που πραγματοποίησαν τη μελέτη διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες στην έρευνα που συμπεριελάμβαναν στο αθλητικό τους πρόγραμμα ασκήσεις πιλάτες δυο φορές την εβδομάδα παρουσίασαν καλύτερες επιδόσεις.
Το πιλάτες βελτιώνει τη δύναμη του σώματος και αυτό αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εκτέλεση κάθε μορφής άσκησης.

Σχετικά Άρθρα