Άσκηση: μυστικά για μεγαλύτερη αντοχή

Κατηγορία: 
askisi-antoxi

Το πνεύμα σας θέλει αλλά το σώμα σας δεν ακολουθεί; Ανακαλύψτε μυστικά ενέργειας που θα αυξήσουν τις αντοχές και τις επιδόσεις σας στην άσκηση. Σας προτείνουμε λοιπόν 5 φυσικές λύσεις για περισσότερη ενέργεια και δύναμη.
 
 
Πιείτε χυμό!
Εάν θέλετε να βελτιώσετε τις επιδόσεις σας σε οποιονδήποτε τομέα, τίποτα δεν είναι καλύτερο από το παντζάρι. Από όλα τα φρούτα και τα λαχανικά, το παντζάρι περιέχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε ένα στοιχείο που βελτιώνει την υγεία στα αιμοφόρα αγγεία. Σύμφωνα με βρετανούς ερευνητές όσοι χρειάζονται περισσότερες δυνάμεις για να ασκούνται με μεγαλύτερη διάρκεια μπορούν να καταναλώνουν το χυμό από παντζάρι. Οι ειδικοί από το Πανεπιστήμιο του Exeter ανακάλυψαν ότι η κατανάλωση χυμού από παντζάρι ενισχύει την αντοχή και μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει στο να ασκείται κάποιος κατά 16% περισσότερο. Στη μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Journal of Applied Physiology», οι ειδικοί αναφέρουν πώς το νιτρικό άλας που περιέχεται στο χυμό παντζάρι οδηγεί σε μείωση της ανάγκης επαναπρόσληψης οξυγόνου κάνοντας την άσκηση λιγότερο κουραστική.
 
 
 
 
Πείτε ναι στους υδατάνθρακες
Βεβαιωθείτε ότι ο οργανισμός σας διαθέτει επάρκεια υδατανθράκων. Οι υδατάνθρακες αποτελούν την βασική πηγή ενέργειας για το σώμα και είναι απαραίτητοι όταν ασκούμαστε. Χρησιμοποιούνται ως η πρώτη πηγή ενέργειας για να αντεπεξέλθουμε σε πλήθος απαιτητικών δραστηριοτήτων και επομένως η κατανάλωσή τους είναι απαραίτητη σε αθλητές και όσους χρειάζονται έξτρα ενέργεια. Εμπλουτίστε, λοιπόν, τη διατροφή σας με δημητριακά, ζυμαρικά, ψωμί ολικής άλεσης και πατάτες.
 
Ακούστε μουσική
Αν θέλετε να αυξήσετε τις αντοχές σας τότε δεν έχετε παρά να κάνετε γυμναστική μετά μουσικής. Μάλιστα σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύει το περιοδικό αθλητικής ψυχολογίας «Journal of Sport and Exercise Psychology» ενδέχεται να αυξηθεί η φυσική αντοχή σας αν γυμνάζεστε ακούγοντας μουσική μέχρι και 15%. Σύμφωνα με άλλη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Weider Research Group όταν οι αθλούμενοι ακούν τα αγαπημένα τους μουσικά κομμάτια στο Mp3 τότε μπορούν να κάνουν ως  και 10% περισσότερες επαναλήψεις σε ασκήσεις δύναμης.
 
Επιλέξτε καυτερά
Κατά τη διάρκεια της άσκησης είναι σημαντικό ο οργανισμός σας να έχει επάρκεια θρεπτικών συστατικών ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της προπόνησης. Πώς μπορείτε να τον βοηθήσετε; Κάνοντας λίγο πιο... καυτερά τα φαγητά σας. Προσθέστε, λοιπόν, λίγο πιπέρι καγιέν. Ο καρπός του πιπεριού καγιέν χρησιμοποιείται συχνά ως τονωτικό για τη διατήρηση της καλής υγείας του κυκλοφορικού συστήματος. Χρησιμοποιείται επίσης συχνά για να διευκολύνει την κατανομή θρεπτικών στοιχείων στο σώμα.
 
Φροντίστε να μην σας λείπει η βιταμίνη C
Είναι πολύ σημαντική, γιατί είναι μια αντιοξειδωτική βιταμίνη που ωφελεί τους πνεύμονες, μειώνοντας τις αντιδράσεις των βρόγχων στους ερεθισμούς και τις φλεγμονές. Όλες οι έρευνες δείχνουν πως η βιταμίνη C αποτελεί το καλύτερο όπλο για την προστασία των πνευμόνων μας, η ομαλή λειτουργία των οποίων είναι ιδιαίτερα σημαντική ειδικά αν γυμναζόμαστε. Επιπλέον η βιταμίνη C θεωρείται ότι αυξάνει την απόδοση του οργανισμού.

Σχετικά Άρθρα