Γυμνάζεσαι χωρίς αποτέλεσμα; Μάθε γιατί

Κατηγορία: 

Αν έχεις συνέπεια και αφιερώνεις χρόνο στην άσκηση, αλλά παρόλα αυτά δεν είσαι ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα στο σώμα σου, τότε ίσως κάτι κάνεις λάθος. Δώσε προσοχή σε αυτές τις 4 συμβουλές και σύντομα η διαφορά θα φανεί στο σώμα σου!
 
Συνδύασε αεροβική με ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης.
Βάλε στο πρόγραμμα σου ασκήσεις με βαράκια. Οι γυναίκες παρουσιάζουν την τάση να εστιάζουν σε καρδιαγγειακές ασκήσεις (τρέξιμο, περπάτημα και κολύμβηση), στις έρευνες όμως επισημαίνεται ότι η μυϊκή ενδυνάμωση  συμβάλλει σημαντικά στη διατήρηση της καλής σιλουέτας. Με το πέρασμα του χρόνου και συγκεκριμένα ανά δεκαετία οι γυναίκες χάνουν 2,5 κιλά μυϊκού ιστού, με αποτέλεσμα να μειώνεται ο μεταβολισμός. Ο ιδανικός συνδυασμός, λοιπόν,  περιλαμβάνει 3-4 προγράμματα αεροβικής και 2-3 μυϊκής ενδυνάμωσης την εβδομάδα.
 
Βάζε καινούριες ασκήσεις στο πρόγραμμά σου
Η ποικιλία και οι συχνές εναλλαγές στη γυμναστική θα κρατήσουν το ενδιαφέρον σου αμείωτο και θα δώσουν πιο ικανοποιητικά αποτελέσματα. Τελεία και παύλα. Εάν δεν τροποποιείς ποτέ τα σετ, τις επαναλήψεις, τα βάρη ή τις ασκήσεις, θα φτάσεις σε ένα «πλαφόν» δύναμης, αφού το ανθρώπινο σώμα μαθαίνει να προσαρμόζεται σε οτιδήποτε κάνει κατ’ επανάληψη. Άλλαζε συχνά τις ασκήσεις που εκτελείς με βαράκια αλλά και την ένταση και τη διάρκεια του αερόβιου προγράμματος.
 
Αφιέρωσε χρόνο στις διατάσεις
Μην παραλείπεις ποτέ την προθέρμανση. Κάθε πρόγραμμα, αερόβιο ή αναερόβιο, πρέπει να ξεκινά με 5 λεπτά ζέσταμα μυών, όπως το ζωηρό περπάτημα ή τρέξιμο. Επίσης, ποτέ μην ολοκληρώνεις απότομα. Πέντε λεπτά χαλαρό περπάτημα και μερικές διατάσεις στο τέλος κάθε μορφής άσκησης θα βοηθήσουν την καρδιά σου να επανέλθει στο φυσιολογικό της ρυθμό, χωρίς να αισθανθείς ζαλάδα ή αδιαθεσία. Όταν γυμνάζεσαι με βάρη, να κάνεις διατάσεις στους μυς που «δουλεύουν» ανάμεσα στις κινήσεις.
 
Έχε ρεαλιστικές προσδοκίες
Οι στόχοι που θέτεις πρέπει να χαρακτηρίζονται από το ρεαλισμό. Τα τέλεια σώματα σχετίζονται συχνά με τα γονίδια. Όσο ιδρώτα κι αν χύσεις στον πάγκο των κοιλιακών, η κοιλιά σου θα μοιάζει πάντα με αυτήν που ανήκει στο δικό σου κορμί και σίγουρα όχι με εκείνην της Κάμερον Ντίαζ. Εάν η γιόγκα δε σε συναρπάζει, το πρόγραμμα της Τζένιφερ Άνιστον δε θα έχει καμία επίδραση στο σωματότυπό σου. Αναζήτησε αυτό που θα σε ευχαριστεί.

Σχετικά Άρθρα